App support

Kära användare av tellows-appen,

här hittar ni en översikt av kända app-fel och hantering av dessa problem.

Vänligen skicka era frågor om andra fel med kontaktformuläret.

iPhone-app – F.A.Q.:

→ Ett oseriöst samtal, men vad är numret?
Du blev uppringd och tellows-scoren visade numret som oseriöst? Och nu vill du veta vad numret är som ligger bakom det? Öppna kontaktgruppen av den motsvarande scoren. Numret som ringde till dig visas blått.

→ Scorelistor importeras inte:
Vid användning av Exchange-servrar eller CarDAV-konto för synkronisering av kontakter får du ett felmeddelande under importen av scorelistor. En detaljerad beskrivning om hur man kan hantera problemet, finns här.

→ Appen har ingen tillgång till telefonboken:
Tillåt tellows-appen på dina ‘dataskydd’-inställningar att komma åt dina kontakter! En detaljerad beskrivning finns här.

→ Importen av scorelistor tar för lång tid:
Använder du iOS 6 kan importen av scorelistor tar t.o.m. en minut! appen reagerar inte under den tiden.

För vidare fel vänligen använd support-formuläret:

Din e-postadress (obligatoriskt fält)

Ditt namn (obligatoriskt fäl)

Vilken iOS version använder du?

Vilken iPhone har du?

Vilken version av tellows-appen använder du? (vid appens nummersökning klick på 'i' överst till vänster - versionen står längst ner på sidan)

Använder du Exchange-servrar eller CarDAV-konto för synkronisering av kontakter?

Använder du iCloud för synkronisering av kontakter?

Vänligen beskriv felet som uppstod så detaljerad som möjligt. Vid vilka aktioner (appens start, synkronisering, o.s.v.) uppstår vilket problem (appen kraschar, scorelistor importeras inte, o.s.v.).

Vänligen lösa uppgiften:

Jag har läst privacy policy.Jag håller med om att detaljerna kan användas för att svara på begäran eller för ytterligare frågor. Förfrågan skickas krypterad via https till servern.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *