Tellows samtalsmanualen – so reagerar du på rätt sätt på samtal av jobbiga telefonförsäljare

Var och en som har ringts till bara en gång av en telefonförsäljare vet, hur jobbigt ett sådant samtal kan vara. Deras skickliga, ofta datorstödda frågor har bara ett mål: att sälja produkter till dig.

Med hjälp av den nya samtalsmanualen av tellows är du förberett på ett optmialt sätt för de där tjatande samtal. Med hjälp av frågorna får du övertaget över uppringaren och själv tjatar telefonförsäljaren! Dessutom finns det plats att skriva ner uppringarens svar. Därmed har du möjligheten att repetera vissa frågor senare i samtalet för att kontrollera samtalets pålitlighet. Skriv ut samtalsmanualen genast och använd den som stöd när den nästa telefonförsäljare ringer. Om du vill kan du gärna skicka ifylld enkäten till kontaktATtellows.de (ersätt AT med @). De mest intressanta insändningar ska publiceras på vår blogg.

En reaktion på “Tellows samtalsmanualen – so reagerar du på rätt sätt på samtal av jobbiga telefonförsäljare

  1. Pingback: Veckans topp-3 lista | Tellows Blogg

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *